czwartek, 25 czerwca 2009

Moje Pasje

Przedstawiam Państwu własnoręcznie wykonaną kolekcję swetrów, żakietów, kamizelek, tunik i różnych "sweterków". Wszystkie wyroby wykonane są z wysokiej jakości wełen, moherów,kaszmiru.
Tak się złożyło, że od kilku lat dysponuję obfitymi kształtami, aż doszłam do rozmiaru 48. To co sprawia mi kłopot, to kupienie sobie odzieży zadowalającej zmysł estetyczny i pasującej rozmiarem.
Postanowiłam powrócić do moich pasji. Odkąd pamiętam miałam zdolności manualne i sprawiało mi radość tworzenia różnych pięknych rzeczy. Pomyślałam i zrobiłam prezentowaną kolekcję.
Zdjęcia tych cudeniek są w rozmiarach 42 plus.... aż do 58.
Chcę paniom puszystym zaprezentować rzeczy piękne, z fantazją, pasujące do sylwetki dzięki modelowaniu każdego wyrobu. Oczywiście mniejsze rozmiary też wykonuję na zamówienie.
W miarę powstawania nowych egzemplarzy będę umieszczać ich zdjęcia . Zachęcam do obejżenia by zachwycić się i skorzystać z możliwości nabycia czegoś doskonałej jakości, pięknego rękodzieła spełniającego wymagania Pań lubiących dobrze się ubrać i doskonale się czuć w tym ubraniu, bez względu na rozmiary swego ciała.
Pozwolę sobie przypomnieć cytat: "nie ma brzydkich kobiet, są tylko zaniedbane"
Tak więc zachęcam wszystkie Panie do zadbania o siebie i otulania swojego kochanego ciała odzieżą piękną, wysokiej jakości i doskonale dopasowanej.

Kontakt:
mail: hjanukowicz@gmail.com
Telefon: (0) 605 272 649
(067) 387 33 00
Hania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz