niedziela, 15 lipca 2012

Magiczny ogród

Magiczny ogród

Moja kreatywność przekierowała się w tym roku na ogród.

Zacznę od kwiatów, bo to właśnie one dają barwę i klimat ogrodu. Za furtką, tuż przy płotku stoją dumnie w kolejności:


begonia dragon

 Piękne lilie oraz hyzop będący jednocześnie ziołem
Wśród funkii rosną skromne bratki 

Tu widzimy kolejną grupę funkii, które pięknie się płożą za kabłąkiem, po którym pną się róże i nasturcje (zdjęcia mi nie wyszły:(, spróbuję jeszcze raz je zrobić)
Obok funkii rosną skromne i piękne kropliki ożywiając są barwą zieleń liści... a nad nimi...

















 dumnie wiszą w amplach kolejne kwiaty. Zdjęcie z lewej to stara znajoma pelargonia oraz obok niej lobelia.

Poza kwiatami, w ogrodzie rośnie również wiele ziół, warzyw oraz trochę owoców.
Postaram się zrobić lepszej jakości zdjęcia, by przedstawić kolejną dumę z mojej pasji.

Ta pasja jest nie nowa, jednak nowe są rozwiązania. Moją słabą stroną są jeszcze zdjęcia, jednak postaram się przedstawić jak najlepiej moje magiczne rośliny :)
Tysiące buziaków z magicznego ogrodu :)
Hania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz